Tez-Tez Verilən Suallar

Siz özünüz birbaşa mağazadan və ya bizim Həvalə et xidmətimizdən istifadə edərək sifariş edə bilərsiniz. Sifariş üçün ilk olaraq orderkargo.az saytımızdan qeydiyyatdan keçməlisiniz. Özünüz birbaşa mağazadan sifariş etdiyiniz zaman sizdən tələb olunan teslimat ünvanı bölməsində saytımızda şəxsi kabinetinizdə "Xaricdəki ünvanlarım" bölməsindəki Türkiyə ofisimizin ünvanını qeyd edirsiniz. Sonra isə xarici saytlarda keçərli olan bank kartı vasitəsilə ödənişi edərək, sifarişi tamamlayırsınız. Son olaraq, orderkargo.az saytımızdakı şəxsi hesabınıza daxil olaraq aldığınız məhsula uyğun bəyannamə yaradırsınız. Mağaza sizin sifarişinizi bizim Türkiyə ofisimizə çatdırır, biz də Bakıya gətiririk. Sifarişdən sonra saytımızda Bəyannamə əlavə etməlisiniz. Həvalə et xidmətimizlə isə biz sizin üçün sifarişi həyata keçiririk. Üstəlik, "Həvalə et" xidmətimizlə etdiyiniz bütün sifarişlərin doğruluğuna zəmanət veririk. 

1. Almaq istədiyiniz məhsulun linkini "Sifarişlərim" bölməsində "Sifariş et" düyməsini sıxaraq yerləşdirirsiniz. 

2. Order Kargo balansınızı artırdıqdan sonra "Sifarişlərim" bölməsində "ÖDƏ" düyməsini sıxaraq sifarişlərinizi ödəyirsiniz. Order Kargo balansınızı kartla və ya ofislərimizdə nağd şəkildə artıra bilərsiniz. Qeyd edək ki, Həvalə et xidmətimizlə Türkiyədən sifariş zamanı 5% komissiya mövcuddur.

Türkiyənin onlayn alış-veriş saytlarından (Trendyol, HM, Flo, Kiğıllı, Koton, Zara, LC Waikiki, Modanisa, Bebetto, Hobi, Mudo, Sefamerve, Hatemoğlu və.s) geyim, qadın çantası, kosmetika, ayaqqabı, bujeteriya, uşaq oyuncaqları, uşaq geyimləri və s. sifariş edə bilərsiniz.
Qeyd edək ki, (tərkibində spirt, tezalışan maddələr, yivli odlu silah növləri, tibbi məhsullar, gizli kameralar, akkumlyator, narkotik və psixotrop maddələr, əxlaq pozğunluğu olan məhsullar, canlı heyvanlar, dərman pereparatırları və.s  daşınması mümkün qadağandır.

Araşdırma müddəti əsasən 15 iş gününü əhatə edir. Satıcı firmalara göndərdiyimiz müraciətlər bəzən çox gec cavablandığı üçün bəzən bu müddət bir qədər uzana bilir. 

Müştərilərimiz bizə müraciət etdiyi andan etibarən satıcı mağaza ilə əlaqə saxlayıb işləm başladırıq. Satıcı mağaza tərəfindən ilkin mərhələdə 7 iş günü ərzində məlumat veriləcəyi bildirilir. Sorğuya əsasən bu müddət bir qədər uzana bilir.

“Onlayn müraciət et” bölməsindən qəbul edilən bütün sorğuları 2 iş günü ərzində cavablayırıq. Sorğunuzu cavabladıqda sizə mail vasitəsilə bildiriş göndərilir. Cavabı “Müraciətlər” bölməsindən izləyə bilirsiniz.

 “Mənim üçün sifariş et” xidmətimizlə biz sizin üçün Türkiyədən sifarişi həyata keçiririk. 

1. Almaq istədiyiniz məhsulun linkini  "Mənim üçün sifariş et" düyməsini sıxaraq yerləşdirirsiniz. 

2. Order Kargo balansınızı artırdıqdan sonra "Sifarişlərim" bölməsində "ÖDƏ" düyməsini sıxaraq sifarişlərinizi ödəyirsiniz.
 

Biz daşıma şirkəti olaraq xarici anbarımıza daxil olan bağlamaların Azərbaycana çatdırılmasında vasitəçilik edirik. Şirkətimiz göstərdiyi vasitəçilik xidməti çərçivəsində heç bir halda satıcı firmanın göndərdiyi məhsulun keyfiyyətinə, tamlığına, tərkibinə, ölçü və formasına, satış anbarında tükənməsinə, vaxtında çatdırılmasına  görə məsuliyyət daşımır. Mağazaya məxsus yanlışlıqlarda müştərilərimizin daha az zərərlə çıxmasını təmin edə bilmək üçün “Geri qaytarma”  xidmətimiz mövcuddur. 
Geri qaytarma xidmətimizdə şərtlərimiz belədir:

1. Yalnız mağaza tərəfindən yanlış və ya yararsız halda göndərilmiş məhsulların geri qaytarılması mümkündür.
2. Bağlama Bakı ofisimizə daxil olduqdan sonra 48 saat ərzində təhvil alınmalıdır və yerindəcə yoxlanılıb, geri qaytarma xidməti üçün müraciət edilməlidir.
3. Sifarişlər çəkiyə uyğun tariflərlə geri qaytarılır.

Sifarişlərinizi şəxsi kabinetdən asanlıqla izləyə bilərsiniz. Bunun üçün sifarişlərim menyusuna daxil olun və müvafiq sifarişin qarşısındakı “Bağlamaya keç” düyməsinə klikləyin. Bu zaman avtomatik olaraq “Bağlamalar” bölməsinə keçid etmiş olacaqsınız və sifarişinizin hansı bağlamada gələcəyi xüsusi işarələnərək sizə göstəriləcək. Burada siz bağlamanın izləmə kodunu da görə bilərsiniz.

Həmin bağlamanın statuslarına baxaraq (məsələn xarici anbardadır, yoldadır, yerli anbardadır) bağlamanızı izləyə bilərsiniz. Eyni zamanda həmin bağlamanızın statusu dəyişdikdə bununla bağlı sizə həm sms, həm də e-mail vasitəsilə məlumat göndəriləcək.